viernes, 6 de febrero de 2009

Voo-Doo

Últim incident de la companyia.

Esguinç del meu tormell esquerre (Rootx). Després de passar una grip intestinal xunguíssima, les angines de l'Alba i alteracions rares d'estòmac de tothom en general (Sembla que la única immune continúa sent l'Aru), només em faltava relliscar baixant de la furgo i aterrar amb tots els meus 78 Kgs. sobre el peu esquerre. Segons la metgessa de "Calavera" de la Reina:
-"Un señor esguince chico. No tienes ningún hueso roto pero sí un esguince en toda regla."

Quinze dies de repòs i dutxar-me amb el peu a fora.

Val a dir que ens passarà de tot, pero no deixarem cap nen ni cap nena sense poder cridar, riure i emocionar-se amb la gran obra amb que omplim de fantasía i rialles els teatres d'arreu d'Espanya.

¡¡¡No patiu chavalotes/as, el meravellós "País de las Golosinas" continúa el seu viatge!!!


Aquests morats (A DALT) són el resultat de la inflamació (A BAIX), val a dir que la foto de baix és just després de fer el bolo, l'endemà de l'accident. (No va ser fàcil ni per mi ni per elles que em van haver d'aguantar).



Una mica de cutre-arte per fer més estètica la desgràcia. Ja estic pensant com decorar el nou embenat, tot blanquet encara, que m'he posat avui.



2 comentarios:

Gisela Mira Simó. dijo...

òstiiia,rootxy, no ho sabia!!!!
quina "mala pata"!!!!!!! :P
...espero k hagis pogut reposar akest finde i t´ho poguin treure aviat!!!
Bona 7mana x tots i specialment x tu!

Unknown dijo...

Que peis Rootx!!! Que mala Pata no???? JA JA JA, no en serio, me sabe mal. Por cierto me he tenido que enterar por casualidad que teneis un blogg mamones (A & R), bueno ahora que lo se me iré pasando de vez en cuando para echar un eye, asi sabré más de vosotros de primera mano, yeah man. Rootx bájate el nuevo de Prodigy que es increibleble...dew bros and sis nus truquemos...